CROWDSOURCING A KOMUNIKACJA Z KONSUMENTAMI - Publication - Bridge of Knowledge

Search

CROWDSOURCING A KOMUNIKACJA Z KONSUMENTAMI

Abstract

Rozdział prezentuje wybrane modele komunikacji w Internecie oraz crowdsourcing jako nową metodę pozyskiwania pomysłów i informacji od konsumentów. W ciągu ostatnich 5 lat rozwój technologii komunikacyjnych znacząco zmienił sposób komunikowania się ludzi, a w konsekwencji również organizacji z konsumentami. Nie tylko firmy z branży IT mogą wzmocnić swoją markę, reputację oraz zwiększyć przychody dzięki opracowaniu atrakcyjnej, społecznie odpowiedzialnej obecności w Sieci. Organizacje łączą crowdsourcing z tradycyjnymi narzędziami komunikacji, aby pomóc klientom zamienić dobre pomysły w konkretne działania. Konsumentom łatwiej jest znaleźć informacje na temat kampanii crowdsourcingowych, ponieważ dzięki Internetowi zniknęły trudności w dostępie do nich.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
W : Technologie informacyjne w funkcjonowaniu organizacji. Zarządzanie z wykorzystaniem multimediów strony 39 - 51
Language:
Polish
Publication year:
2013
Bibliographic description:
Brzozowska-Woś M.: CROWDSOURCING A KOMUNIKACJA Z KONSUMENTAMI// W : Technologie informacyjne w funkcjonowaniu organizacji. Zarządzanie z wykorzystaniem multimediów/ ed. red. L. Kiełtyka Toruń: Wydaw. "DOM ORGANIZATORA", 2013, s.39-51
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 132 times

Recommended for you

Meta Tags