Modele marketingowej komunikacji relacyjnej - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Modele marketingowej komunikacji relacyjnej

Abstract

W artykule przedstawiono nowe spojrzenie na komunikację marketingową wynikające ze zmian w otoczeniu przedsiębiorstw oraz konieczności tworzenia długoterminowych relacji z klientami. Zaprezentowano dwa nowoczesne modele komunikacji relacyjnej. Podkreślono, że stosowane narzędzia komunikacyjne powinny być zależne od fazy, w której znajduje się aktualnie relacja, a także, że interpretacja nadawanych przez firmę komunikatów jest sprawą indywidualną i może być odmienna w przypadku każdego klienta. Wpływa na nią mają różne czynniki, które powinny być brane pod uwagę przy planowaniu i analizowaniu komunikacji marketingowej.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 130 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-SA open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Ekonomiczne Problemy Usług pages 327 - 334,
ISSN: 1640-6818
Language:
Polish
Publication year:
2011
Bibliographic description:
Drapińska A.: Modele marketingowej komunikacji relacyjnej// Zeszyty Naukowe Ekonomiczne Problemy Usług. -., nr. nr 660 (2011), s.327-334
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 164 times

Recommended for you

Meta Tags