Abstract
W artykule ustalono hierarchię wymagań studentów wobec usług on-line na podstawie danych z badania ankietowego, w którym zastosowano skalę porównywania parami. Wyniki pokazują, że badani oczekują przede wszystkim korzystnej ceny usługi on-line, a następnie bezpieczeństwa jej świadczenia. Na kolejnej pozycji znajdują się następujące wymagania: niskie dodatkowe wydatki, dostęp do odpowiedniej ilości informacji, wygodne korzystanie z usługi i krótki czas jej świadczenia. Pozostałe wymagania znalazły się na dalszych miejscach. Tego rodzaju hierarchia może być wykorzystana przy projektowaniu usług on-line.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Handel Wewnętrzny
no. cz. 3,
pages 269 - 274,
ISSN: 0438-5403 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2011
- Bibliographic description:
- Dąbrowski D.: Hierarchia ważności wymagań studentów wobec usług on-line// HANDEL WEWNETRZNY. -Vol. cz. 3., nr. Nr 360007 (2011), s.269-274
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 101 times