Hierarchia ważności wymagań studentów wobec usług on-line - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Hierarchia ważności wymagań studentów wobec usług on-line

Abstract

W artykule ustalono hierarchię wymagań studentów wobec usług on-line na podstawie danych z badania ankietowego, w którym zastosowano skalę porównywania parami. Wyniki pokazują, że badani oczekują przede wszystkim korzystnej ceny usługi on-line, a następnie bezpieczeństwa jej świadczenia. Na kolejnej pozycji znajdują się następujące wymagania: niskie dodatkowe wydatki, dostęp do odpowiedniej ilości informacji, wygodne korzystanie z usługi i krótki czas jej świadczenia. Pozostałe wymagania znalazły się na dalszych miejscach. Tego rodzaju hierarchia może być wykorzystana przy projektowaniu usług on-line.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Handel Wewnętrzny no. cz. 3, pages 269 - 274,
ISSN: 0438-5403
Language:
Polish
Publication year:
2011
Bibliographic description:
Dąbrowski D.: Hierarchia ważności wymagań studentów wobec usług on-line// HANDEL WEWNETRZNY. -Vol. cz. 3., nr. Nr 360007 (2011), s.269-274
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 58 times

Recommended for you

Meta Tags