Hierarchia ważności wymagań studentów wobec usług on-line - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Hierarchia ważności wymagań studentów wobec usług on-line

Abstrakt

W artykule ustalono hierarchię wymagań studentów wobec usług on-line na podstawie danych z badania ankietowego, w którym zastosowano skalę porównywania parami. Wyniki pokazują, że badani oczekują przede wszystkim korzystnej ceny usługi on-line, a następnie bezpieczeństwa jej świadczenia. Na kolejnej pozycji znajdują się następujące wymagania: niskie dodatkowe wydatki, dostęp do odpowiedniej ilości informacji, wygodne korzystanie z usługi i krótki czas jej świadczenia. Pozostałe wymagania znalazły się na dalszych miejscach. Tego rodzaju hierarchia może być wykorzystana przy projektowaniu usług on-line.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Handel Wewnętrzny nr cz. 3, strony 269 - 274,
ISSN: 0438-5403
Język:
polski
Rok wydania:
2011
Opis bibliograficzny:
Dąbrowski D.: Hierarchia ważności wymagań studentów wobec usług on-line// HANDEL WEWNETRZNY. -Vol. cz. 3., nr. Nr 360007 (2011), s.269-274
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 98 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi