Abstrakt
W artykule ustalono hierarchię wymagań studentów wobec usług on-line na podstawie danych z badania ankietowego, w którym zastosowano skalę porównywania parami. Wyniki pokazują, że badani oczekują przede wszystkim korzystnej ceny usługi on-line, a następnie bezpieczeństwa jej świadczenia. Na kolejnej pozycji znajdują się następujące wymagania: niskie dodatkowe wydatki, dostęp do odpowiedniej ilości informacji, wygodne korzystanie z usługi i krótki czas jej świadczenia. Pozostałe wymagania znalazły się na dalszych miejscach. Tego rodzaju hierarchia może być wykorzystana przy projektowaniu usług on-line.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Handel Wewnętrzny
nr cz. 3,
strony 269 - 274,
ISSN: 0438-5403 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2011
- Opis bibliograficzny:
- Dąbrowski D.: Hierarchia ważności wymagań studentów wobec usług on-line// HANDEL WEWNETRZNY. -Vol. cz. 3., nr. Nr 360007 (2011), s.269-274
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 101 razy