Identification and classification model of the quality perception determinants and tourist services attributes
Abstract
W niniejszym rozdziale zaprezentowano model identyfikacji oraz klasyfikacji zarówno determinant percepcji jakości jak i cech charakterystycznych dla usług turystycznych. Wykorzystano w tym celu zarówno cechy charakterystyczne dla usług dowolnego rodzaju zaadaptowane na potrzeby usług turystycznych jak i te które są specyficzne wyłącznie dla tej branży.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku w języku o zasięgu międzynarodowym
- Title of issue:
- Decision Support Methods For Operations Management: designing tools systems strony 79 - 95
- Language:
- English
- Publication year:
- 2011
- Bibliographic description:
- Zieliński G.: Identification and classification model of the quality perception determinants and tourist services attributes// Decision Support Methods For Operations Management: designing tools systems/ ed. eds. Ludmiła Zawadzka, Jolanta Łopatowska Gdańsk: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2011, s.79-95
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 87 times