Identyfikacja oczekiwań pracowników jako element zarządzania jakością w zwiększaniu konkurencyjności podmiotów gospodarczych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Identyfikacja oczekiwań pracowników jako element zarządzania jakością w zwiększaniu konkurencyjności podmiotów gospodarczych

Abstract

W niniejszej publikacji autorzy zaprezentowali kluczowe aspekty związane z identyfikacją głównych grup determinant elementarnych w obszarze pracy i zatrudnienia. Na podstawie przeprowadzonych badań wśród respondentów z województwa pomorskiego zidentyfikowano dwanaście podstawowych grup czynników wpływających na satysfakcję pracowników z wykonywanej pracy. Obszary wraz z determinantami elementarnymi mogą stanowić źródło wiedzy dla pracodawców o niezbędnych kierunkach doskonalenia poziomu satysfakcji pracowników, a tym samym zwiększania efektywności działań całej firmy.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
PRACE I MATERIAŁY WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO pages 63 - 72,
ISSN: 1732-1565
Language:
Polish
Publication year:
2010
Bibliographic description:
Szymańska-Brałkowska M., Zieliński G.: Identyfikacja oczekiwań pracowników jako element zarządzania jakością w zwiększaniu konkurencyjności podmiotów gospodarczych// PRACE I MATERIAŁY WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO. -., nr. Nr 4/1 (2010), s.63-72
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 64 times

Recommended for you

Meta Tags