Integracja instrumentów marketingowych w fazie ich projektowania - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Integracja instrumentów marketingowych w fazie ich projektowania

Abstract

W pracy zaprezentowano propozycję procesu projektowania zintegrowanych instrumentów marketingowych. Wyłoniono etapy tego procesu i je scharakteryzowano.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Conference activity
Type:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Title of issue:
Innowacje w marketingu : młodzi o marketingu III strony 188 - 196
Language:
Polish
Publication year:
2005
Bibliographic description:
Dąbrowski D.: Integracja instrumentów marketingowych w fazie ich projektowania// Innowacje w marketingu : młodzi o marketingu III/ ed. [oprac. red. Marcin Skurczyński] ; Uniwersytet Gdański. Instytut Handlu zagranicznego. Zakład Marketingu. Sopot: Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2005, s.188-196
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 70 times

Recommended for you

Meta Tags