Abstract
W artykule zwrócono uwagę na potrzebę stosowania zintegrowanej komunikacji marketingowej. Szczególną uwagę poświęcono osobowym formom komunikacji marketingowej, takim jak: sprzedaż osobista, targi i wystawy oraz marketing szeptany.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Zintegrowana działalność promocyjna na rynkach krajowych i międzynarodowych strony 106 - 113
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2010
- Bibliographic description:
- Brzozowska-Woś M.: Wybrane instrumenty zintegrowanej komunikacji marketingowej// Zintegrowana działalność promocyjna na rynkach krajowych i międzynarodowych/ ed. ed. Arnold Pabian. Częstochowa: Wydawnictwo Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej, 2010, s.106-113
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 244 times