Wybrane instrumenty zintegrowanej komunikacji marketingowej - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Wybrane instrumenty zintegrowanej komunikacji marketingowej

Abstract

W artykule zwrócono uwagę na potrzebę stosowania zintegrowanej komunikacji marketingowej. Szczególną uwagę poświęcono osobowym formom komunikacji marketingowej, takim jak: sprzedaż osobista, targi i wystawy oraz marketing szeptany.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Zintegrowana działalność promocyjna na rynkach krajowych i międzynarodowych strony 106 - 113
Language:
Polish
Publication year:
2010
Bibliographic description:
Brzozowska-Woś M.: Wybrane instrumenty zintegrowanej komunikacji marketingowej// Zintegrowana działalność promocyjna na rynkach krajowych i międzynarodowych/ ed. ed. Arnold Pabian. Częstochowa: Wydawnictwo Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej, 2010, s.106-113
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 244 times

Recommended for you

Meta Tags