Abstract
W ramach projektu próbnego obciążenia nowego wiaduktu sprężonego wykonano obliczenia statyczne rzeczywistej konstrukcji. Rozbieżności pomiędzy założeniami projektowymi a wynikami własnymi, skłoniły do przeprowadzenia analizy wpływu sposobu modelowania przęseł na jego teoretyczne wytężenie. Analizowano cztery modele MES, rusz belkowy, model powłokowo-belkowy, model powłokowo-bryłowy oraz model bryłowy. Rezultaty odniesiono do wyników badań podczas próbnego obciążenia wiaduktu. Sformułowano pewne wnioski dotyczące tworzenia praktycznie użytecznych modeli MES.
Authors (5)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- XXI Konferencja Naukowo-Techniczna Awarie Budowlane . Badania - Diagnostyka - Naprawy- Rekonstrukcje strony 549 - 556
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2003
- Bibliographic description:
- Chróścielewski J., Galewski T., Kozakiewicz A., Malinowski M., Żółtowski K.: Konsekwencje sposobu modelowania mostu na przykładzie drogowego wiaduktu sprężonego. // XXI Konferencja Naukowo-Techniczna Awarie Budowlane . Badania - Diagnostyka - Naprawy- Rekonstrukcje/ Szczecin: P. Szczec. Wydz. Bud. i Archit., 2003, s.549-556
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 126 times
Recommended for you
Symulacje numeryczne testów zderzeniowych barier ochronnych
- K. Wilde,
- D. Bruski,
- S. Burzyński
- + 3 authors
2018