Abstract
Przedstawiono konstrukcje nawierzchni bezpodsypkowych stosowanych na świecie od połowy lat 70. XX wieku. Szczególną uwagę zwrócono na nawierzchnie stosowane w Niemczech na liniach wielkich prędkości oraz w miejskim transporcie szynowym. Przedstawiono ekonomiczne aspekty stosowania przedstawionych konstrukcji i ich zalety.
Authors (3)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- [Materiały] XII Konferencja Naukowa Drogi Kolejowe´2003. Gdańsk-Sobieszewo, 15-17 października 2003 r. strony 383 - 394
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2003
- Bibliographic description:
- Szewczyk A., Radomski R., Grulkowski S.: Konstrukcja nawierzchni bezpodsypkowych// [Materiały] XII Konferencja Naukowa Drogi Kolejowe´2003. Gdańsk-Sobieszewo, 15-17 października 2003 r./ Gdańsk: P. Gdań. Wydz. Inż. Ląd. Kated. Inż. Kolej., 2003, s.383-394
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 167 times
Recommended for you
Podstawy teoretyczne zjawisk wibroakustycznych występujących na przejazdach kolejowo - drogowych
- R. Licow,
- F. Tomaszewski,
- K. J. Waluś
- + 1 authors
2016