MOODLE MOOCS - PRZYPADKI UŻYCIA W PROJEKCIE SP4CE (PARTNERSTWO STRATEGICZNE NA RZECZ KREATYWNOŚCI I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI)
Abstract
Projekt SP4CE (Partnerstwo strategiczne na rzecz kreatywności i przedsiębiorczości) jest odpowiedzią na potrzeby zidentyfikowane w komunikacie z Brugii w sprawie ściślejszej europejskiej współpracy w dziedzinie kształcenia i szkolenia zawodowego w latach 2011 - 2020. Do realizacji portalu SP4CE wykorzystano oprogramowanie WordPress i Moodle. WordPress wykorzystano m.in. do udostępnienia materiałów informacyjnych oraz szkoleniowych w pięciu językach partnerskich; angielskim, greckim, polskim, słowackim i wegierskim. Moodle umożliwia współpracę konsultantów, nauczycieli i studentów z wykorzystując koncepcję tzw. pokojów nauki (ang. Learning Room). W celu poznania środowiska LMS Moodle partnerom zaproponowano udział w szkoleniach MOOC. W artykule pokazano również wyniki ewaluacji platformy SP4CE przeprowadzone z wykorzystaniem dedykowanego pokoju nauki. The project SP4CE (Strategic Partnership for Creativity and Entrepreneurship) is a response to the needs identified in the Bruges Communiqué on enhanced European cooperation in vocational education and training for the period 2011 - 2020. In order to implement the portal SP4CE WordPress and Moodle have been used. WordPress provides information and training materials in five languages: English, Greek, Polish, Slovak and Hungarian. Moodle allows the collaboration of consultants, teachers and students using the concept of Learning Rooms. While there is a need to know better LMS Moodle taking part in 3 MOOCs was proposed to partners. The article shows the results of the evaluation of SP4CE platform and evaluation of Learning Rooms.
Authors (2)
Cite as
Full text
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej
pages 29 - 34,
ISSN: 1425-5766 - ISSN:
- 2353-1290
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2016
- Bibliographic description:
- Grabowska, A., Kozłowska E.: MOODLE MOOCS - PRZYPADKI UŻYCIA W PROJEKCIE SP4CE (PARTNERSTWO STRATEGICZNE NA RZECZ KREATYWNOŚCI I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI)// Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej. -., nr. 48 (2016), s.29-34
- Bibliography: test
-
- Rys. 9. Uczestnicy ewaluacji z podziałem wg kraju Rys. 10. Uczestnicy ewaluacji z podziałem wg roli Rys. 11. Ocena czytelności platformy open in new tab
- Rys. 12. Ocena prostoty użytkowania platformy
- Rys. 13. Ocena użyteczności przykładowego pokoju nauki Rys. 14. Ocena narzędzi Moodle -zadanie open in new tab
- Rys. 16. Ocena narzędzi Moodle -forum
- A Knowledge Generating House and e-Assessment Model web page: http://openinn.eu/, 31.01.2016. 2. Project The High Growth Coach page: http://www.exponentialtraining.com/about/eu- projects/high-growth-coach/, 31.01.2016. open in new tab
- Grabowska A., Urbancikova N., Słowikowski M., Zieliński J.: SP4CE -strategic partnership for creativity and enterpreneurship successor openinn, Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej, nr 41, Gdańsk 2015, s. 15-21. 4. Strona informacyjna projektu SP4CE: http://www.sp4ce.piap.pl/, 31.01.2016. open in new tab
- Prototyp portalu SP4CE: http://sp4ce.eu/, 31.01.2016. open in new tab
- Zając M., Dąbrowski M., Muczyński M.: Kongres Rozwoju Edukacji -środowiskowe spotkanie i jego efekty, e-mentor, Nr 5 (62), Warszawa 2015, s. 29-33. open in new tab
- YouTube, Welcome to SP4CE portal: https://www.youtube.com/watch?v=uH3_vL6H4UI, 31.01.2016.
- YouTube, SP4CE example Learning Room: https://www.youtube.com/watch?v=ATJcBG9cxJ8&feat ure=youtu.be, 31.01.2016. 13. Creative Mornings: http://inkubatorstarter.pl/, http://blog.inkubatorstarter.pl/category/creative- morning-2/, 31.01.2016. open in new tab
- Centrum Doskonałości NIWA: http://niwa.gda.pl/, 31.01.2016. open in new tab
- Moodle Cloud: https://moodle.com/cloud/, 31.01.2016.
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 99 times
Recommended for you
Przykłady dobrej praktyki w projekcie SP4CE Erasmums+
- A. Czaja,
- A. Grabowska,
- E. Kozłowska
- + 1 authors