Nowe możliwości rozwoju komunikacji marketingowej w Internecie - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Nowe możliwości rozwoju komunikacji marketingowej w Internecie

Abstract

Coraz więcej firma zaczyna zdawać sobie sprawę z tego, że nie tylko niższa cena jest czynnikiem zachęcającym do skorzystania z oferty sklepu online. Dużo większym problemem staje się efektywne przekazanie informacji do obecnych i potencjalnych klientów. Ważne, by mając wyznaczone cele, można było umiejętnie dobrać działania, których wykorzystanie umożliwi uzyskanie najlepszych wyników związanych z dotarciem do wybranych grup docelowych.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 67 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-SA open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Ekonomiczne Problemy Usług pages 307 - 316,
ISSN: 1640-6818
Language:
Polish
Publication year:
2011
Bibliographic description:
Brzozowska-Woś M.: Nowe możliwości rozwoju komunikacji marketingowej w Internecie// Zeszyty Naukowe Ekonomiczne Problemy Usług. -., nr. Nr 660 (2011), s.307-316
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 176 times

Recommended for you

Meta Tags