Abstract
Coraz więcej firma zaczyna zdawać sobie sprawę z tego, że nie tylko niższa cena jest czynnikiem zachęcającym do skorzystania z oferty sklepu online. Dużo większym problemem staje się efektywne przekazanie informacji do obecnych i potencjalnych klientów. Ważne, by mając wyznaczone cele, można było umiejętnie dobrać działania, których wykorzystanie umożliwi uzyskanie najlepszych wyników związanych z dotarciem do wybranych grup docelowych.
Author (1)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 96 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Ekonomiczne Problemy Usług
pages 307 - 316,
ISSN: 1640-6818 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2011
- Bibliographic description:
- Brzozowska-Woś M.: Nowe możliwości rozwoju komunikacji marketingowej w Internecie// Zeszyty Naukowe Ekonomiczne Problemy Usług. -., nr. Nr 660 (2011), s.307-316
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 216 times