Odpowiedzialność społeczna biznesu - polifonia strategii, zaangażowania, doświadczeń oraz miar dużych i małych firm - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Odpowiedzialność społeczna biznesu - polifonia strategii, zaangażowania, doświadczeń oraz miar dużych i małych firm

Abstract

W artykule przedstawiono wielorakość podejść do zjawiska odpowiedzialności społecznej. Ta polifonia perspektyw znajduje odzwierciedlenie nie tylko w prostej próbie ukazania różnic między jej specyfiką w małych, w przeciwieństwie do dużych przedsiębiorstw. Przedstawiono tutaj podstawowe klasyfikacje strategii przedsiębiorstw w odniesieniu do CSR i pokazano jak niespójne i różne są typologie przedsiębiorców wyodrębniane na podstawie takiego zaangażowania. Autorzy podkreślają także znaczenie wykorzystania teorii kapitału społecznego w odniesieniu do MSP w przeciwieństwie do teorii interesariuszy dominującej we współczesnym dyskursie odpowiedzialności społecznej biznesu.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
PRACE I MATERIAŁY WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO no. 10, pages 129 - 140,
ISSN: 1732-1565
Language:
Polish
Publication year:
2012
Bibliographic description:
Starnawska M., Popowska M.: Odpowiedzialność społeczna biznesu - polifonia strategii, zaangażowania, doświadczeń oraz miar dużych i małych firm// PRACE I MATERIAŁY WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO. -Vol. 10., nr. No. 1. Part 3 (2012), s.129-140
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 99 times

Recommended for you

Meta Tags