Principles of TQM in tourist service's continuous improvement - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Principles of TQM in tourist service's continuous improvement

Abstract

Niniejszy rozdział ma na celu zaprezentowanie możliwych do realizacji form i kierunków doskonalenia usług turystycznych z wykorzystaniem kluczowych założeń koncepcji Kompleksowego Zarządzania Jakością (TQM) oraz wskazaniem kluczowej roli kierownictwa placówek turystycznych, w inicjowaniu doskonalenia jakości oferowanych usług. Uszczegółowieniu podstawowych kierunków doskonalenia jakości posłużyły kluczowe kryteria TQM, w odniesieniu do poszczególnych zdarzeń występujących w usługach turystycznych.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku w języku o zasięgu międzynarodowym
Title of issue:
The modern modelling conceptions of business systems: practice and theory strony 130 - 145
Language:
English
Publication year:
2009
Bibliographic description:
Zieliński G.: Principles of TQM in tourist service's continuous improvement // The modern modelling conceptions of business systems: practice and theory/ ed. eds. Ludmiła Zawadzka [et al.]. : Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2009, s.130-145
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 69 times

Recommended for you

Meta Tags