Principles of TQM in tourist service's continuous improvement - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Principles of TQM in tourist service's continuous improvement

Abstrakt

Niniejszy rozdział ma na celu zaprezentowanie możliwych do realizacji form i kierunków doskonalenia usług turystycznych z wykorzystaniem kluczowych założeń koncepcji Kompleksowego Zarządzania Jakością (TQM) oraz wskazaniem kluczowej roli kierownictwa placówek turystycznych, w inicjowaniu doskonalenia jakości oferowanych usług. Uszczegółowieniu podstawowych kierunków doskonalenia jakości posłużyły kluczowe kryteria TQM, w odniesieniu do poszczególnych zdarzeń występujących w usługach turystycznych.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku w języku o zasięgu międzynarodowym
Tytuł wydania:
The modern modelling conceptions of business systems: practice and theory strony 130 - 145
Język:
angielski
Rok wydania:
2009
Opis bibliograficzny:
Zieliński G.: Principles of TQM in tourist service's continuous improvement // The modern modelling conceptions of business systems: practice and theory/ ed. eds. Ludmiła Zawadzka [et al.]. : Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2009, s.130-145
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 95 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi