Abstract
W artykule przedstawiono pojęcie relacji i zarządzania relacjami w kontekście szkół wyższych i studentów jako propozycję działań mających na celu osiąganie celów rynkowych uczelni. Zaprezentowano różne fazy procesu tworzenia relacji oraz przykładowe działania, które powinny być w nich podejmowane.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Handel Wewnętrzny
no. T. II,
pages 15 - 20,
ISSN: 0438-5403 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2011
- Bibliographic description:
- Drapińska A.: Proces zarządzania relacjami przez szkoły wyższe// HANDEL WEWNETRZNY. -Vol. T. II., nr. cz. 2 (2011), s.15-20
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 112 times