QR CODE JAKO NARZĘDZIE KOMUNIKACJI Z KLIENTAMI - Publication - Bridge of Knowledge

Search

QR CODE JAKO NARZĘDZIE KOMUNIKACJI Z KLIENTAMI

Abstract

Każdą nową technologię użytkownicy muszą zacząć postrzegać jako użyteczną, aby mogła się ona upowszechnić. W ten sposób działania z nią związane stają się codziennością. Jednak oprócz użyteczności dla konsumentów istotna jest też prostota użytkowania technologii. Obie cechy dotyczą technologii mobilnych i związanych z nimi działań określanych mianem marketingu mobilnego . Zalicza się do nich: wysyłanie SMS i MMS, włączanie bluetooth , korzystanie z witryn zoptymalizowanych pod kątem telefonów komórkowych, klikanie w bannery reklamowe dostosowane do mobile Web lub w odnośniki tekstowe, pobieranie różnych aplikacji i instalowanie ich w telefonach, korzystanie z mobile video oraz fotokodów (m. in. QR code). Można zaryzykować stwierdzenie, że fenomen rozwoju technologii mobilnych jest związany w ich użytecznością i prostotą użycia.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 127 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-SA open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Ekonomiczne Problemy Usług pages 89 - 98,
ISSN: 1640-6818
Language:
Polish
Publication year:
2013
Bibliographic description:
Brzozowska-Woś M.: QR CODE JAKO NARZĘDZIE KOMUNIKACJI Z KLIENTAMI// Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego Ekonomiczne Problemy Usług. -., nr. 104 (2013), s.89-98
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 187 times

Recommended for you

Meta Tags