Abstract
Każdą nową technologię użytkownicy muszą zacząć postrzegać jako użyteczną, aby mogła się ona upowszechnić. W ten sposób działania z nią związane stają się codziennością. Jednak oprócz użyteczności dla konsumentów istotna jest też prostota użytkowania technologii. Obie cechy dotyczą technologii mobilnych i związanych z nimi działań określanych mianem marketingu mobilnego . Zalicza się do nich: wysyłanie SMS i MMS, włączanie bluetooth , korzystanie z witryn zoptymalizowanych pod kątem telefonów komórkowych, klikanie w bannery reklamowe dostosowane do mobile Web lub w odnośniki tekstowe, pobieranie różnych aplikacji i instalowanie ich w telefonach, korzystanie z mobile video oraz fotokodów (m. in. QR code). Można zaryzykować stwierdzenie, że fenomen rozwoju technologii mobilnych jest związany w ich użytecznością i prostotą użycia.
Author (1)
Cite as
Full text
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Ekonomiczne Problemy Usług
pages 89 - 98,
ISSN: 1640-6818 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2013
- Bibliographic description:
- Brzozowska-Woś M.: QR CODE JAKO NARZĘDZIE KOMUNIKACJI Z KLIENTAMI// Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego Ekonomiczne Problemy Usług. -., nr. 104 (2013), s.89-98
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 190 times