Abstract
Podstawą efektywnego prowadzenia firmy jest wymiana różnego rodzaju informacji z klientami, partnerami i dostawcami. Mnogość dostępnych mediów, różny stopień trudności ich wykorzystania oraz różna moc sprawcza i prawna prowadzonej za ich pośrednictwem komunikacji powodują, że współczesnym przedsiębiorstwom coraz trudniej jest panować nad skutecznym dostarczaniem i odbieraniem informacji. Wydaje się, że panaceum na te problemy może okazać się połączenie działań tradycyjnych z QR code oraz z marketingiem mobilnym
Author (1)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 54 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Ekonomiczne Problemy Usług
pages 34 - 43,
ISSN: 1640-6818 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2012
- Bibliographic description:
- Brzozowska-Woś M.: Quick Response code w komunikacji marketingowej// Ekonomiczne Problemy Usług. -., iss. 88 (2012), s.34-43
- Sources of funding:
-
- Free publication
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 125 times