Abstract
W pracy wymieniono pewne czynniki związane z bezpieczeństwem ruchu drogowego, wskazując łuki poziome dróg jako miejsca, gdzie występuje istotna liczba groźnych w skutkach wypadków. W części pracy obejmującej symulacje numeryczne, zrealizowano serię badań spełniających warunki testu zderzeniowego TB11 ze zmiennym promieniem bariery. Oszacowano wpływ zróżnicowania geometrii na parametry bezpieczeństwa.
Citations
-
2
CrossRef
-
0
Web of Science
-
0
Scopus
Authors (8)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 187 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Czasopismo Inżynierii Lądowej, Środowiska i Architektury
no. XXXIV,
pages 535 - 546,
ISSN: 2300-5130 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2017
- Bibliographic description:
- Wilde K., Jamroz K., Budzyński M., Bruski D., Burzyński S., Chróścielewski J., Pachocki Ł., Witkowski W.: Symulacje numeryczne stalowej bariery ochronnej na łuku drogi// Czasopismo Inżynierii Lądowej, Środowiska i Architektury. -Vol. XXXIV., nr. 64 (3/I/17) (2017), s.535-546
- DOI:
- Digital Object Identifier (open in new tab) 10.7862/rb.2017.144
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 166 times