Wybrane aspekty zachowań internautów a skuteczny proces komunikacji marketingowej - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Wybrane aspekty zachowań internautów a skuteczny proces komunikacji marketingowej

Abstract

Celem artykułu jest przedstawienie sposobów pozyskiwania internetowych treści związanych z organizacjami lub produktami oraz dzielenia się nimi z innymi. W publikacji zwrócono uwagę na potrzebę zmiany postrzegania roli internautów w procesie komunikacji marketingowej. Ponadto, artykuł nawiązuje do koncepcji inbound marketing. Koncepcja ta dotyczy nie tylko przyciągania klientów do firmy i jej produktów. Chodzi w niej o by poprzez odnajdywanie w Sieci użyteczne treści klienci sami „zbliżali się do organizacji”. Muszą być one zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek a także udostępniane szczególnie w mediach społecznościowych.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Logistyka pages 1146 - 1152,
ISSN: 1231-5478
Language:
Polish
Publication year:
2015
Bibliographic description:
Brzozowska-Woś M.: Wybrane aspekty zachowań internautów a skuteczny proces komunikacji marketingowej// Logistyka. -., nr. 2 (2015), s.1146-1152
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 134 times

Recommended for you

Meta Tags