Abstract
Celem artykułu jest przedstawienie sposobów pozyskiwania internetowych treści związanych z organizacjami lub produktami oraz dzielenia się nimi z innymi. W publikacji zwrócono uwagę na potrzebę zmiany postrzegania roli internautów w procesie komunikacji marketingowej. Ponadto, artykuł nawiązuje do koncepcji inbound marketing. Koncepcja ta dotyczy nie tylko przyciągania klientów do firmy i jej produktów. Chodzi w niej o by poprzez odnajdywanie w Sieci użyteczne treści klienci sami „zbliżali się do organizacji”. Muszą być one zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek a także udostępniane szczególnie w mediach społecznościowych.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Logistyka
pages 1146 - 1152,
ISSN: 1231-5478 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2015
- Bibliographic description:
- Brzozowska-Woś M.: Wybrane aspekty zachowań internautów a skuteczny proces komunikacji marketingowej// Logistyka. -., nr. 2 (2015), s.1146-1152
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 134 times