Rafał Janowicz - Publications - Bridge of Knowledge

Search

Filters

total: 37

  • Category
  • Year
  • Options

clear Chosen catalog filters disabled

Catalog Publications

Year 2005
Year 2006
  • Identyfikacja wizualna w architekturze
    Publication

    Komunikacja marketingowa używa wielu narzędzi w dążeniu do ekonomicznego sukcesu. Jednym z tych narzędzi jest również i architektura. Identyfikacja wizualna w architekturze jest równie istotna dla świata biznesu jak reklama.

  • Komunikacja marketingowa w architekturze
    Publication

    - Year 2006

    Komunikacja marketingowa w przestrzeni publicznej to nie tylko reklama zewnętrzna, ale również architektura traktowana jako nośnik komunikatów marketingowych. W artykule zostały opisane relacje między architekturą a komunikacją marketingową, wpływ procesów marketingowych na przestrzeń publiczną oraz związane z tym zagrożenia.

Year 2011
  • Architektura jako narzędzie komunikacji marketingowej

    Przestrzeń miast staje się coraz częściej miejscem gry marketingowej, coraz częściej wykorzystywana jest jako kanał komunikacji. Takie oddziaływanie pomiędzy architekturą a marketingiem, powoduje że obok zaspokajania potrzeb podstawowych architektura zaczyna pełnić role perswazyjnego narzędzia komunikacji marketingowej.

  • Wizualna komunikacja marketingowa w architekturze
    Publication

    - Year 2011

    Komunikacja marketingowa jest pojęciem z zakresu ekonomii, które coraz częściej pojawia się w związku z kształtowaniem architektury, jako przestrzeni współczesnego życia. Z punktu widzenia marketingu bardzo ważny jest produkt: architektura i przestrzeń same mogą stać się produktami, ale przede wszystkim mogą być identyfikowalnym wizualnie opakowaniem dla produktu. Siedziba przedsiębiorstwa czy salon sprzedaży musi być rozpoznawalny...

Year 2012
Year 2013
Year 2014
Year 2015
Year 2016

seen 2793 times