Rafał Janowicz - Publications - Bridge of Knowledge

Search

Filters

total: 37

  • Category
  • Year
  • Options

clear Chosen catalog filters disabled

Catalog Publications

Year 2024
Year 2023
Year 2022
Year 2020
Year 2019
Year 2018
Year 2017
  • Ergonomic Aspects of Transport of Patient through the Operating Theatre

    One of the most crucial decisions to be made while designing and re-modernizing an operating theatre is selecting a method of transporting the patient through the hospital’s spatial arrangement. This decision, while irrelevant at first thought, implies numerous project and functional consequences. Designing an operating theatre within a hospital is related to numerous specialist requirements with an aim of minimizing the risk of...

    Full text available to download

  • Wpływ technologii medycznych na ergonomię współczesnego szpitala
    Publication

    We współczesnym szpitalu układ przestrzenny zależny jest w dużej mierze od zastosowanych technologii medycznych. Powstają zespoły pomieszczeń dedykowane urządzeniom zaawansowanej diagnostyki. Sprzęt montowany jest zarówno w nowych obiektach służby zdrowia, jak i w tych które funkcjonują już kilka dekad. Zmiany te wiążą się z zwiększonym zapotrzebowaniem przestrzennym. Sale operacyjne ulegają specjalizacji w zależności od wykonywanych...

Year 2016
Year 2015
Year 2014
Year 2013
Year 2012
Year 2011
  • Architektura jako narzędzie komunikacji marketingowej

    Przestrzeń miast staje się coraz częściej miejscem gry marketingowej, coraz częściej wykorzystywana jest jako kanał komunikacji. Takie oddziaływanie pomiędzy architekturą a marketingiem, powoduje że obok zaspokajania potrzeb podstawowych architektura zaczyna pełnić role perswazyjnego narzędzia komunikacji marketingowej.

  • Wizualna komunikacja marketingowa w architekturze
    Publication

    - Year 2011

    Komunikacja marketingowa jest pojęciem z zakresu ekonomii, które coraz częściej pojawia się w związku z kształtowaniem architektury, jako przestrzeni współczesnego życia. Z punktu widzenia marketingu bardzo ważny jest produkt: architektura i przestrzeń same mogą stać się produktami, ale przede wszystkim mogą być identyfikowalnym wizualnie opakowaniem dla produktu. Siedziba przedsiębiorstwa czy salon sprzedaży musi być rozpoznawalny...

Year 2006
  • Identyfikacja wizualna w architekturze
    Publication

    Komunikacja marketingowa używa wielu narzędzi w dążeniu do ekonomicznego sukcesu. Jednym z tych narzędzi jest również i architektura. Identyfikacja wizualna w architekturze jest równie istotna dla świata biznesu jak reklama.

  • Komunikacja marketingowa w architekturze
    Publication

    - Year 2006

    Komunikacja marketingowa w przestrzeni publicznej to nie tylko reklama zewnętrzna, ale również architektura traktowana jako nośnik komunikatów marketingowych. W artykule zostały opisane relacje między architekturą a komunikacją marketingową, wpływ procesów marketingowych na przestrzeń publiczną oraz związane z tym zagrożenia.

Year 2005

seen 2748 times