Projekty
Filtry
wszystkich: 157
Katalog Projektów
Rok -
-
WaterMan Promowanie lokalnych i regionalnych strategii ponownego wykorzystania wody w Regionie Morza Bałtyckiego
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Technologii w Inżynierii Środowiska zgodnie z porozumieniem #C017 WaterMan z dnia 2023-01-23
-
- Badania doświadczalne oraz analiza numeryczna (DEM) strefy kontaktu między materiałem granulowanym a powierzchnią fałdową podczas przepływów silosowych.
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Konstrukcji Inżynierskich zgodnie z porozumieniem UMO-2022/45/N/ST8/03567 z dnia 2023-05-04
-
Miniatura 2023 Badania stateczności i mechanizmu zniszczenia blachownicy o środniku w kształcie Y
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Budowlanej zgodnie z porozumieniem 2023/07/X/ST8/00613
-
Identyfikacja parametrów materiałowych drewna - badania doświadczalne, analiza statystyczna i numeryczna
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Mechaniki Budowli zgodnie z porozumieniem DEC-2023/07/X/ST8/00076 z dnia 2023-05-15
-
Argentum Triggering Research Grants Identyfikacja wad powierzchni tocznej szyn kolejowych za pomocą sygnałów drganiowych
ProjektyProjekt realizowany w Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska zgodnie z porozumieniem DEC-3/1/2022/IDUB/I3b/Ag z dnia 2023-03-27
-
LIMIT Innowacyjne technologie usuwania poli- i per- fluorowanych związków organicznych (PFAS) oraz innych kluczowych mikrozanieczyszczeń ze źródeł punktowych jako istotny aspekt zrównoważonego rozwoju gospodarki wodno-ściekowej w obszarze Południowego Bałtyku
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Technologii w Inżynierii Środowiska
-
Mechanika zespoleń złamań przezkrętarzowych kości udowej: połączona analiza in vivo, in vitro oraz in silico.
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Mechaniki Budowli zgodnie z porozumieniem UMO-2022/47/D/ST8/02713 z dnia 2023-11-02
-
SQUARES Modernizacja programów kształcenia i wdrożenie systemu zarządzania jakością na studiach o profilu inżynierskim.
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej zgodnie z porozumieniem 101129192 — SQUARES
-
- Wieloaspektowa analiza eksploatacji systemów gospodarczego wykorzystania wód opadowych
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Technologii w Inżynierii Środowiska zgodnie z porozumieniem 2023/07/X/ST8/00125
-
Wpływ ruchu tramwajowego na postępowanie zużyć szyn oraz emisję metali ciężkich do środowiska w okolicy trasy tramwajowej.
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej zgodnie z porozumieniem DEC-2023/07/X/ST8/00005 z dnia 2023-05-15
-
Wpływ zmiennych warunków obciążenia na charakterystyki zmęczeniowe kompozytów cementowo-bitumicznych wykonanych w technologii recyklingu na zimno
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej
-
MINIATURA Wzmocnienie uszkodzonego budynku stalowego wyposażonego w stalową ścianę usztywniającą oraz śruby SMA
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Budowlanej zgodnie z porozumieniem DEC-2023/07/X/ST8/00144
-
AdTrans Zaawansowana analiza danych dla nauczycieli specjalizacji transportowej
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej zgodnie z porozumieniem 2023-1-PL01-KA220-HED-000158917
-
Zmienność kształtu w modelowaniu matematycznym ściany brzucha człowieka
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Mechaniki Budowli zgodnie z porozumieniem UMO-2022/47/D/ST8/02433
-
EUR - ACE TRANSPORT Akredytacja zagraniczna kierunku Transport
ProjektyProjekt realizowany w Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska
-
Analiza poziomu bezpieczeństwa i warunków ruchu rowerowego na podstawie danych zbieranych przez czujniki znajdujące się w rowerze.
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej
-
Analiza przebiegu zniszczenia w złączu klejonym jednociętym cienkich blach
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Mechaniki Budowli
-
Analiza wpływu sztywności rotacyjnej podstaw słupów z jednoczesnym uwzględnieniem sprężystości podłoża gruntowego na odpowiedź sejsmiczną i bezpieczeństwo budynków o konstrukcji stalowej
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Budowlanej
-
Badania doświadczalne oraz analiza numeryczna (DEM) strefy kontaktu między materiałem granulowanym a powierzchnią fałdową podczas przepływów silosowych.
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Budownictwa i Inżynierii Materiałowej zgodnie z porozumieniem UMO-2022/45/N/ST8/03567 z dnia 2023-05-04
-
Badania doświadczalne zginanych belek betonowych wykonanych metodą przyrostową w technologii druku 3d.
ProjektyProjekt realizowany w Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska
-
Badania empiryczne wpływu typu pojazdu szynowego oraz nawierzchni kolejowej na hałas w Aglomeracji Trójmiejskiej
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej
-
MINIATURA Badania lokalnej stateczności zginanej blachownicy o zmiennej grubości środnika
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Budownictwa i Inżynierii Materiałowej
-
Badanie procesów usuwania zanieczyszczeń i wpływu ogrodów deszczowych na jakość wód opadowych
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Technologii w Inżynierii Środowiska
-
EuroSAP-NWRSA Europejskie partnerstwo na rzecz bezpieczeństwa ruchu drogowego - Ocena Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego na całej sieci dróg
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej
-
IMPETUS IMPETUS - Innowacyjne narzędzie pomiaru środowiska zurbanizowanego
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Geodezji zgodnie z porozumieniem 2019-1-PL1-KA203-065129
-
NICE Innowacyjne i nowoczesne rozwiązania zrównoważonego korzystania z wód opadowych w mieście oparte na procesach naturalnych
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Technologii w Inżynierii Środowiska
-
- Metody prowadzenia badań i doboru rozwiązań geotechnicznych dotyczących inwestycji drogowych
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Geotechniki i Inżynierii Wodnej
-
CONE Miasta oparte na naturze: rozwiązania Nature Based Solutions w miejskich laboratoriach
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Technologii w Inżynierii Środowiska
-
APRIORA Ocena zagrożenia środowiska wodnego i ograniczenie emisji mikrozanieczyszczeń w regionie Morza Bałtyckiego
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Technologii w Inżynierii Środowiska
-
REPHIRA Ograniczenie emisji substancji farmaceutycznych ze źródeł rozproszonych na obszarach wiejskich
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Technologii w Inżynierii Środowiska
-
Oparta o model optymalizacja warunków operacyjnych w celu ograniczenia emisji podtlenku azotu (N2O) w tlenowym reaktorze osadu granulowanego ze zintegrowanym usuwaniem azotu i fosforu
ProjektyProjekt realizowany w Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska
-
Opracowanie nowatorskiego podejścia do biodelignifikacji w celu konwersji zasobów lignocelulozy do zaawansowanych rodzajów biopaliwa
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Sanitarnej
-
Opracowanie pełnego modelu HSI pieszego dwunożnego uwzględniającego interakcję pomiędzy pieszymi a konstrukcją kładki dla pieszych.
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Konstrukcji Inżynierskich
-
Opracowanie wytycznych dla systemu zrównoważonego zarządzania odpadami budowlanymi i rozbiórkowymi w Polsce w oparciu o najlepsze praktyki w Europie w ponownym wykorzystaniu materiałów rozbiórkowych.
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Budowlanej
-
rSMA2 Opracowanie wytycznych powtórnego wykorzystania destruktu asfaltowego z warstw SMA do nowych warstw ścieralnych układanych w tej samej technologii
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej
-
Optymalizacja procesów dydaktycznych na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska
ProjektyProjekt realizowany w Biuro Projektów WILiŚ
-
MODERN Pomiary akcelerometryczne w pojazdach pasażerskiego transportu szynowego
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej
-
Probabilistyczna analiza zmiany odpowiedzi mechanicznej kopuły tensegralnej wywołanej imperfekcjami geometrycznymi i obciążenia oraz oszacowanie wrażliwości i niezawodności użytkowej kopuły ze względu na stany graniczne nośności i użytkowalności
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Mechaniki Budowli
-
Publikacja zbiorowa propagująca zrównoważone zagospodarowanie wód opadowych
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Technologii w Inżynierii Środowiska
-
Rozbudowa bazy danych pomiarowych oraz walidacja algorytmu prognozującego wpływ drgań komunikacyjnych na budynki mieszkalne
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Budowlanej
-
BATS Rozwiązania wspierające aktywną mobilność w regionie Morza Bałtyckiego - w niekorzystnych warunkach oświetleniowych i przy różnych warunkach pogodowych
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej zgodnie z porozumieniem #C053 BATS z dnia 2023-10-16
-
AfroTrans Rozwój transportu w Afryce Subsaharyjskiej - nowoczesny program studiów magisterskich oraz współpraca pomiędzy uczelniami
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej
-
Research internship/Sabbatical Staż naukowy na Uniwersytecie Massachusetts Lowell realizowany w celu pracy nad zadaniami eksperymentalnymi dotyczącymi funkcjonalnie stopniowanych nanokompozytów
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Wytrzymałości Materiałów
-
NUTA RI Staż naukowy w Narodowym Uniwersytecie Technicznym w Atenach dotyczący badania metod kalibracji geometrycznej i radiometrycznej wielokamerowych systemów teledetekcyjnych w sztucznym oświetleniu.
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Geodezji
-
InfraNoise System precyzyjnego monitorowania oddziaływania ruchu kolejowego na środowisko z uwzględnieniem informacji o danych ruchowych, technicznych i środowiskowych
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej zgodnie z porozumieniem BRIK2/0020/2022-00 z dnia 2022-10-27
-
HAWIM System ważenia pojazdów w ruchu o dużej dokładności
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej
-
SZTUM CIRCULAR ECONOMY – ODPOWIEDZIĄ NA WSPÓŁCZESNE WYZWANIA KLIMATYCZNE
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Technologii w Inżynierii Środowiska
-
BalMarGrav Ujednolicone morskie mapy grawitacyjne południowego i wschodniego Bałtyku do nowoczesnych zastosowań 3D w geodezji, geologii i nawigacji morskiej
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Geodezji
-
GreenerFlow W kierunku bardziej zrównoważonego przepływu ruchu w regionie Południowego Baltyku: podejście do problemu kongestii w oparciu o dane
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej
-
Wpływ chemiczny frakcji mikrosfer glinokrzemianowych na zależność pomiędzy wydzielonym ciepłem wczesnej hydratacji a wytrzymałością na ściskanie zapraw cementowych
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Wytrzymałości Materiałów