Journal of Positive Management - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Journal of Positive Management

ISSN:

2083-103X

eISSN:

2392-1412

Wydawca:

Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Dyscypliny:

  • nauki o zarządzaniu i jakości (Dziedzina nauk społecznych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2024 40 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2024 40 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2023 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023
2022 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2021 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2020 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2019 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2018 10 B
2017 10 B
2016 10 B
2015 10 B
2014 5 B
2013 5 B
2012 4 B
2011 4 B

Model czasopisma:

Open Access

Impact Factor:

brak danych

Polityka wydawnicza:

Licencja: CC BY-ND 3.0
Licencja
Creative Commons: BY-ND 3.0 otwiera się w nowej karcie
Informacja o polityce wydawniczej
https://apcz.umk.pl/JPM/about/submissions otwiera się w nowej karcie
Informacja o warunkach samoarchiwizacji
Zawarta w licencji
Czy czasopismo pozwala na samoarchiwizację
Tak - bez ograniczeń
Submitted Version Pomoc
tak
Accepted Version Pomoc
tak
Published Version Pomoc
tak
Informacje o polityce dot. danych badawczych
brak danych
Embargo w miesiącach
brak embargo
Informacje dodatkowe
Przy samoarchiwizacji / rozpowszechnianiu należy podać źródło oryginału i DOI.
Samoarchiwizacja / rozpowszechnianie tekstu możliwa dopiero po ukazaniu się na stronie internetowej czasopisma.
Typ licencji Creative Commons na podstawie korespondencji
Typ licencji Creative Commons podany przy artykułach.
Licencja niewyłączna.

Filtry

wszystkich: 2

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Czasopism

Rok 2016
Rok 2015
  • Positive management of the university
    Publikacja

    Purpose: To demonstrate that contemporary universities may be improved by synthesis of strategic antinomies, i.e. seeking the possibility of combining opposite approaches to solving problems concerning university organization and management. Findings: That approach discounts the importance of building positive relationships between members of staff and undertaking activities intended to create a situation where the...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

wyświetlono 904 razy