ISSN:
1429-2173
eISSN:
2545-3971
Wydawca:
Polskie Towarzystwo Neofilologiczne
Dyscypliny:
- Językoznawstwo (Dziedzina nauk humanistycznych)
Punkty Ministerialne: Pomoc
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
2021 | 20 | MNiSW 2019 |
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
2021 | 20 | MNiSW 2019 |
2020 | 20 | MNiSW 2019 |
2019 | 20 | MNiSW 2019 |
2018 | 7 | B |
2017 | 7 | B |
2016 | 7 | B |
2015 | 7 | B |
2014 | 6 | B |
2013 | 6 | B |
2012 | 4 | B |
2011 | 4 | B |
2010 | 6 | B |
2009 | 6 | B |
2008 | 6 | B |
Model czasopisma:
Open Access
Impact Factor:
brak danych
Polityka wydawnicza:
Licencja:
CC BY-ND 4.0
- Licencja
-
otwiera się w nowej karcie
- Informacja o polityce wydawniczej
- https://pressto.amu.edu.pl/index.php/n/about/submissions#copyrightNotice otwiera się w nowej karcie
- Informacja o warunkach samoarchiwizacji
- Zawarta w licencji
- Czy czasopismo pozwala na samoarchiwizację
- Tak - z ograniczeniami
- Informacje o polityce dot. danych badawczych
- brak danych
- Embargo w miesiącach
- brak embargo
- Informacje dodatkowe
-
Przy udostępnianiu/rozpowszechnianiu należy podać źródło oryginału i DOI.
Licencja niewyłączna.
Autor zachowuje prawa do opublikowanego materiału.
Prace opublikowane w tym czasopiśmie
Filtry
wszystkich: 1
Katalog Czasopism
2014
-
Aktywności stymulujące refleksję w nauczaniu języka pisanego w wirtualnej klasie
PublikacjaThe paper aims to show how to engage students attending an online language course in various activities which by stimulating reflection enhance the learning process and result in better learning outcomes. By blending cognitivist, constructivist, constructionist and behavioural ideas, course developers and tutors can produce materials and use methods which satisfy the varied needs of adults who want to improve their writing skills....
wyświetlono 90 razy