ISSN:
eISSN:
Dyscypliny:
- architektura i urbanistyka (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
- inżynieria lądowa, geodezja i transport (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
- inżynieria mechaniczna (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
- nauki o zarządzaniu i jakości (Dziedzina nauk społecznych)
Punkty Ministerialne: Pomoc
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
Rok 2024 | 70 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
2024 | 70 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
2023 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023 |
2022 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2021 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2020 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2019 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2018 | 25 | A |
2017 | 25 | A |
2016 | 25 | A |
2015 | 25 | A |
2014 | 20 | A |
2013 | 20 | A |
2012 | 20 | A |
2011 | 20 | A |
2010 | 20 | A |
Model czasopisma:
Punkty CiteScore:
Rok | Punkty |
---|---|
Rok 2023 | 4.8 |
Rok | Punkty |
---|---|
2023 | 4.8 |
2022 | 4.5 |
2021 | 5 |
2020 | 3.8 |
2019 | 3.4 |
2018 | 2.9 |
2017 | 2.7 |
2016 | 2.3 |
2015 | 2.3 |
2014 | 1.7 |
2013 | 1.6 |
2012 | 1.5 |
2011 | 1 |
Impact Factor:
Sherpa Romeo:
Prace opublikowane w tym czasopiśmie
Filtry
wszystkich: 3
Katalog Czasopism
Rok 2013
-
Reprezentation of mechanic hysteresis in a railway track using the Preisach model
PublikacjaThis paper presents an implementation of the classic scalar Preisach model to describe the hysteresis phenomenon created in a railway track subjected to lateral (in the horizontal plane) displacements. The principles of the Preisach theory and the scalar mathematical model of the mechanical hysteresis that is based on statistically distributed modified hysteresis operators are briefly presented. This article presents the characteristic...
Rok 2011
-
Tests on lateral resistance in railway track during operation of tamping machine
PublikacjaArtykuł prezentuje koncepcję prowadzenia badań oporów poprzecznych w trakcie procesu regulacji geometrycznej toru kolejowego za pomocą podbijarki. Jest to zatem kontynuacja badań nad zastosowaniem podbijarki torowej w diagnostyce toru bezstykowego; wcześniej zajmowano się kwestią określania sił podłużnych w szynach. Przedstawiono sposób wyznaczania oporów poprzecznych polegający na ciągłej rejestracji przemieszczenia oraz siły...
Rok 2009
-
Investigations of methods to measure longitudinal forces in continuous welded rail tracks using the tamping machine.
PublikacjaPraca przedstawia w sposób poglądowy próby znalezienia efektywnej metody określania sił podłużnych w szynach toru bezstykowego. Szczególną uwagę poświęcono metodzie wymuszonych przemieszczeń poprzecznych. Podstawowym stwierdzeniem z przeprowadzonych własnych badań była konieczność odejścia od podnoszenia odłączonego od podkładów odcinka szyny i skoncentrowanie się na przemieszczeniach poprzecznych; doprowadziło to koncepcji zastosowania...
wyświetlono 460 razy