ISSN:
0956-5698
eISSN:
1758-7689
Dyscypliny:
- informatyka techniczna i telekomunikacja (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
- nauki o komunikacji społecznej i mediach (Dziedzina nauk społecznych)
- nauki o zarządzaniu i jakości (Dziedzina nauk społecznych)
Punkty Ministerialne: Pomoc
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
Rok 2024 | 70 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
2024 | 70 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
2023 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023 |
2022 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2021 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2020 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2019 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
Model czasopisma:
Hybrydowe
Punkty CiteScore:
Rok | Punkty |
---|---|
Rok 2023 | 3.5 |
Rok | Punkty |
---|---|
2023 | 3.5 |
2022 | 3.2 |
2021 | 2.6 |
2020 | 1.9 |
2019 | 2.6 |
2018 | 1.8 |
2017 | 1.5 |
2016 | 1.5 |
2015 | 1.4 |
2014 | 1.1 |
2013 | 1.1 |
2012 | 1.1 |
2011 | 0.9 |
Impact Factor:
Zaloguj się aby zobaczyć Współczynnik Impact Factor dla tego czasopisma
Sherpa Romeo:
Prace opublikowane w tym czasopiśmie
Filtry
wszystkich: 1
Katalog Czasopism
Rok 2023
-
A framework of open government data (OGD) e-service quality dimensions with future research agenda
PublikacjaPurpose This research paper aims to present a framework of open government data (OGD) relating to e-service quality dimensions. In addition, it provides a research agenda for the e-service delivery of OGD. Design/methodology/approach A literature review pertaining to e-service quality with special reference to e-government was delivered to deduce the key dimensions of e-service quality for OGD. Findings Five e-service quality dimensions...
wyświetlono 290 razy