Records Management Journal - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Records Management Journal

ISSN:

0956-5698

eISSN:

1758-7689

Dyscypliny:

  • Informatyka techniczna i telekomunikacja (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • Nauki o komunikacji społecznej i mediach (Dziedzina nauk społecznych)
  • Nauki o zarządzaniu i jakości (Dziedzina nauk społecznych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2024 70 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2024 70 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2023 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023
2022 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2021 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2020 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2019 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)

Model czasopisma:

Hybrydowe

Punkty CiteScore:

Punkty CiteScore - aktualny rok
Rok Punkty
Rok 2022 3.2
Punkty CiteScore - lata ubiegłe
Rok Punkty
2022 3.2
2021 2.6
2020 1.9
2019 2.6
2018 1.8
2017 1.5
2016 1.5
2015 1.4
2014 1.1
2013 1.1
2012 1.1
2011 0.9

Impact Factor:

Zaloguj się aby zobaczyć Współczynnik Impact Factor dla tego czasopisma

Filtry

wszystkich: 1

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Czasopism

Rok 2023
  • A framework of open government data (OGD) e-service quality dimensions with future research agenda
    Publikacja
    • C. H. Alexopoulos
    • S. Saxena
    • N. Rizun
    • S. Deo

    - Records Management Journal - Rok 2023

    Purpose This research paper aims to present a framework of open government data (OGD) relating to e-service quality dimensions. In addition, it provides a research agenda for the e-service delivery of OGD. Design/methodology/approach A literature review pertaining to e-service quality with special reference to e-government was delivered to deduce the key dimensions of e-service quality for OGD. Findings Five e-service quality dimensions...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

wyświetlono 152 razy