Records Management Journal - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Records Management Journal

ISSN:

0956-5698

eISSN:

1758-7689

Dyscypliny:

  • informatyka techniczna i telekomunikacja (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • nauki o komunikacji społecznej i mediach (Dziedzina nauk społecznych)
  • nauki o zarządzaniu i jakości (Dziedzina nauk społecznych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2024 70 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2024 70 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2023 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023
2022 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2021 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2020 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2019 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)

Model czasopisma:

Hybrydowe

Punkty CiteScore:

Punkty CiteScore - aktualny rok
Rok Punkty
Rok 2023 3.5
Punkty CiteScore - lata ubiegłe
Rok Punkty
2023 3.5
2022 3.2
2021 2.6
2020 1.9
2019 2.6
2018 1.8
2017 1.5
2016 1.5
2015 1.4
2014 1.1
2013 1.1
2012 1.1
2011 0.9

Impact Factor:

Zaloguj się aby zobaczyć Współczynnik Impact Factor dla tego czasopisma

Filtry

wszystkich: 1

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Czasopism

Rok 2023
  • A framework of open government data (OGD) e-service quality dimensions with future research agenda
    Publikacja
    • C. H. Alexopoulos
    • S. Saxena
    • N. Rizun
    • S. Deo

    - Records Management Journal - Rok 2023

    Purpose This research paper aims to present a framework of open government data (OGD) relating to e-service quality dimensions. In addition, it provides a research agenda for the e-service delivery of OGD. Design/methodology/approach A literature review pertaining to e-service quality with special reference to e-government was delivered to deduce the key dimensions of e-service quality for OGD. Findings Five e-service quality dimensions...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

wyświetlono 290 razy