Olimpia Skupna - Publikacje - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Zdjęcie profilowe:  Olimpia Skupna

Olimpia Skupna

Zatrudnienie

Brak danych

Filtry

wszystkich: 1

  • Kategoria
  • Rok

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Publikacji

Rok 2006
  • Różnice kulturowe w marketingu międzynarodowym
    Publikacja

    - Rok 2006

    W artykule przybliżono pojęcie kultury i jej części składowych, oraz wyjaśnioniono i zilustrowano to, w jaki sposób czynniki kulturowe determinują decyzje w marketingu międzynarodowym. Rozważania teoretyczne zilustrowano krótką analizą między kulturowej strategii promocyjnej marki Absolut Vodka. Artykuł został podzielony na cztery części. Pierwsza poświęcona definicji kultury, wyodrębnieniu jej elementów i zmiennych. Druga zawierająca...

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

wyświetlono 403 razy