ANALIZA WPŁYWU WŁAŚCIWOŚCI PALIWA ŻEGLUGOWEGO TYPU RMG380 NA CHARAKTERYSTYKĘ ENERGETYCZNĄ SILNIKA WYSOKOPRĘŻNEGO, NIEZAWODNOŚĆ PRACY I ZUŻYCIE JEGO CZĘŚCI - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

ANALIZA WPŁYWU WŁAŚCIWOŚCI PALIWA ŻEGLUGOWEGO TYPU RMG380 NA CHARAKTERYSTYKĘ ENERGETYCZNĄ SILNIKA WYSOKOPRĘŻNEGO, NIEZAWODNOŚĆ PRACY I ZUŻYCIE JEGO CZĘŚCI

Abstrakt

W ramach opracowania przedstawiono wyniki badania silnika laboratoryjnego Farymann Diesel D10 zasilanego paliwem żeglugowym RMG380 produkowanym przez koncern paliwowy GRUPA LOTOS S.A. Badania miały na celu opracowanie charakterystyk energetycznych i emisyjnych silnika w stanie pracy ustalonej na reprezentatywnych obciążeniach wyznaczanych według charakterystyki śrubowej oraz określenie jego cech dynamicznych w procesie forsownego zwiększania obciążenia. Opracowane charakterystyki stanowią materiał odniesieniowy dla dalszych analiz porównawczych analogicznych charakterystyk uzyskanych podczas kolejnych testów silnikowych, z zastosowaniem pozostałościowych paliw żeglugowych.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Inne
Typ:
ekspertyza
Język:
polski
Rok wydania:
2018
Źródła finansowania:
  • Zlecenie - Grupa LOTOS S.A., umowa nr 4600009272 z dn. 19.03.2018 r.
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 8 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi