Abstrakt
W referacie przedstawiono możliwości wykorzystania teorii procesów semimarkowskich do określania charakterystyk niezawodnościowych złożonych układów napędowych o zadanym stopniu redundancji. Na przykładzie wybranego układu zaproponowano model niezawodnościowy w formie procesu stochastycznego dyskretnego w stanach i ciągłego w czasie. W oparciu o rozkład graniczny procesu wskazano na praktyczne aspekty wykorzystania uzyskanych w oparciu o ten model wskaźników niezawodnościowych.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 12 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Journal of Polish CIMEEAC
nr 2,
strony 151 - 160,
ISSN: 1231-3998 - Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2007
- Opis bibliograficzny:
- Rudnicki J.: Analysis of reliability of redundant ship power plants// Journal of Polish CIMAC. -Vol. 2., nr. nr 2 (2007), s.151-160
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 82 razy