Abstrakt
Elektryczne ogrzewanie rozjazdów kolejowych jest istotnym problemem technicznym i ekonomicznym. Z tych względów potrzebne są badania w celu optymalizacji systemu ogrzewania rozjazdów kolejowych. W artykule przedstawiono analizę porównawczą strat energii podczas ogrzewania rozjazdów kolejowych z wykorzystaniem dwóch różnych metod. Analiza ogrzewania rozjazdów przeprowadzono w programie ANSYS.(Analiza oporowego i indukcyjnego nagrzewania rozjazdów kolejowych)
Cytowania
-
5
CrossRef
-
0
Web of Science
-
6
Scopus
Autorzy (3)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 56 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.15199/48.2016.04.14
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Przegląd Elektrotechniczny
wydanie 4,
strony 54 - 57,
ISSN: 0033-2097 - Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2016
- Opis bibliograficzny:
- Wołoszyn M., Jakubiuk K., Flis M.: Analysis of resistive and inductive heating of railway turnouts// Przegląd Elektrotechniczny. -., iss. 4 (2016), s.54-57
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.15199/48.2016.04.14
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 205 razy