Bilingual advantage? Literacy and phonological awareness in Polish-speaking early elementary school children learning English simultaneously - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Bilingual advantage? Literacy and phonological awareness in Polish-speaking early elementary school children learning English simultaneously

Abstrakt

Cytowania

  • 4

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 5

    Scopus

Autorzy (3)

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
Publikacja w czasopiśmie
Opublikowano w:
Acta Neuropsychologica nr 16, wydanie 1, strony 27 - 46,
ISSN: 1730-7503
ISSN:
1730-7503
Rok wydania:
2018
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.5604/01.3001.0011.7046
Weryfikacja:
Brak weryfikacji

wyświetlono 52 razy

Meta Tagi