Abstrakt
W niniejszym rozdziale zaprezentowano kluczowe determinanty jakości promocji usług turystycznych w przypadku wykorzystania stoisk wystawienniczych. Wnioski zostały wyprowadzone na podstawie badania praeprowadzonego w grupie 93 wystawców związanych z branża turystyczną.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- W : Innowacyjne i jakościowe aspekty w zarządzaniu operacyjnym strony 201 - 210
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2014
- Opis bibliograficzny:
- Zieliński G., Dąbek M.: Detrminanty jakości promocji usług turystycznych na przykładzie ofert wystawienniczych// W : Innowacyjne i jakościowe aspekty w zarządzaniu operacyjnym/ ed. Lis A., Zieliński G., Gdańsk: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2014, s.201-210
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 87 razy