Detrminanty jakości promocji usług turystycznych na przykładzie ofert wystawienniczych - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Detrminanty jakości promocji usług turystycznych na przykładzie ofert wystawienniczych

Abstrakt

W niniejszym rozdziale zaprezentowano kluczowe determinanty jakości promocji usług turystycznych w przypadku wykorzystania stoisk wystawienniczych. Wnioski zostały wyprowadzone na podstawie badania praeprowadzonego w grupie 93 wystawców związanych z branża turystyczną.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
W : Innowacyjne i jakościowe aspekty w zarządzaniu operacyjnym strony 201 - 210
Język:
polski
Rok wydania:
2014
Opis bibliograficzny:
Zieliński G., Dąbek M.: Detrminanty jakości promocji usług turystycznych na przykładzie ofert wystawienniczych// W : Innowacyjne i jakościowe aspekty w zarządzaniu operacyjnym/ ed. Lis A., Zieliński G., Gdańsk: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2014, s.201-210
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 87 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi