Embracing ChatGPT for Enhanced English as a Foreign Language Learning and Teaching: Teachers’ Attitudes - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Embracing ChatGPT for Enhanced English as a Foreign Language Learning and Teaching: Teachers’ Attitudes

Abstrakt

Cytowania

  • 0

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Autorzy (2)

  • Zdjęcie użytkownika  Fatma HADJ

    Fatma HADJ

  • Zdjęcie użytkownika  Fatima BELKHIR

    Fatima BELKHIR

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
Publikacja w czasopiśmie
Opublikowano w:
ATRAS journal nr 5, wydanie 3, strony 196 - 209,
ISSN: 2710-8759
ISSN:
2710-8759
Rok wydania:
2024
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.70091/atras/ai.12
Weryfikacja:
Brak weryfikacji

wyświetlono 5 razy

Meta Tagi