Indirect control over subordinate units - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Indirect control over subordinate units

Abstrakt

Developing a game universe usually involves creation of various units which can be both, encountered by a player or controlled by him. There is a number of works considering autonomous behaviours of units wandering around the game world. When it comes to the units controlled by the player, they often are lack of autonomy and are strictly controlled by the player. This paper presents a concept of units behaviour depending on their inner state, where player can only give orders, make request and proposal but their result can not be strictly predicted.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
Wytwarzanie Gier Komputerowych : Materiały konferencyjne Krajowej Konferencji Wytwarzania Gier Komputerowych, Gdańsk, 31 sierpinia - 2 września 2012. - T. 2 strony 101 - 107
Język:
angielski
Rok wydania:
2012
Opis bibliograficzny:
Jakusz B., Kulesza P., Wójcik M.: Indirect control over subordinate units// Wytwarzanie Gier Komputerowych : Materiały konferencyjne Krajowej Konferencji Wytwarzania Gier Komputerowych, Gdańsk, 31 sierpinia - 2 września 2012. - T. 2/ ed. red. T. Boiński, J. Lebiedź, M. Wójcik. Gdańsk: , 2012, s.101-107
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 64 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi