Influence of main design parameters of ship propeller shaft water-lubricated bearings on their properties
Abstrakt
W artykule omówiono wpływ głównych parametrów konstrukcyjnych i eksploatacyjnych takich jak wielkość luzu łożyskowego, własności materiału panwi, stanu powierzchni skojarzenia ślizgowego oraz temperatury i zasolenia wody na nośność hydrodynamiczną łożyska okrętowego wału śrubowego smarowanego wodą.
Cytowania
-
3 4
CrossRef
-
0
Web of Science
-
3 8
Scopus
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 37 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.2478/v10012-010-0034-z
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuł w czasopiśmie wyróżnionym w JCR
- Opublikowano w:
-
Polish Maritime Research
nr 17,
strony 39 - 45,
ISSN: 1233-2585 - Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2010
- Opis bibliograficzny:
- Litwin W.: Influence of main design parameters of ship propeller shaft water-lubricated bearings on their properties// Polish Maritime Research. -Vol. 17, iss. No.4(67) (2010), s.39-45
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.2478/v10012-010-0034-z
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 115 razy