Abstrakt
Innowacje to nowa wartość lub jakość wprowadzana by osiągnąć lepsze rezultaty. Peter F. Drucker definiuje innowacje, jako okazję do nowych przedsięwzięć i usług. Innowacja stymuluje zmianę. Ta z kolei jest nieodłącznym elementem świata inżynierów, dynamicznego, skomplikowanego i odpowiadającego na rosnący popyt nowych rozwiązań technologicznych. Przemysł 4.0 staje się faktem, a umiejętność szybkiego reagowania uczelni na zmiany w otoczeniu jest niezbędna. Jak w ten świat wprowadzić absolwenta uczelni wyższej? Jak wykreować lub rozwinąć w nim umiejętności i kompetencje potrzebne na współczesnym rynku pracy? Na przytoczone pytania postarają się odpowiedzieć w niniejszym artykule autorki referatu. Artykuł rekomenduje podejście do skutecznego kształcenia w świetle uzyskanych wyników badań.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej
strony 45 - 50,
ISSN: 1425-5766 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2017
- Opis bibliograficzny:
- Kaczmarek-Kacprzak A., Kurowska K.: Innowacyjne formy kształcenia w edukacji inżynierów// Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej. -., iss. 52 (2017), s.45-50
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 144 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
WEB-CAM AS A MEANS OF INFORMATION ABOUT EMOTIONAL ATTEMPT OF STUDENTS IN THE PROCESS OF DISTANT LEARNING
- M. Błażek,
- A. Janowski,
- M. Kazmierczak
- + 2 autorów