Abstrakt
W niniejszym opracowaniu zaprezentowano wybrane aspekty doskonalenia jakości w organizacji w obszarze komunikacji między działami i pracownikami. Zaprezentowane rozważania oparto na klasycznym podejściu do Kompleksowego Zarządzania Jakością a także kluczowych tezach związanych z ciągłym doskonaleniem wszystkich obszarów funkcjonowania przedsiebiorstw.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Utrzymanie Ruchu
strony 71 - 72,
ISSN: 2083-6651 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2015
- Opis bibliograficzny:
- Zieliński G.: Komunikacja między działami i pracownikami// Utrzymanie Ruchu. -., nr. 1 (2015), s.71-72
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 137 razy