Abstrakt
The artucule in the theoretical part focuses on theoretical concepts of firm internationalisation and specifics of internationalisation of FBs, especially their motives for going international. In the empirical part the quqantitative approach is adopted. The results of survey are presented on the sample of 216 firms, including 88 FBs. The statistical analysis is carried out
Cytowania
-
1 4
CrossRef
-
0
Web of Science
-
0
Scopus
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 38 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.2478/joim-2014-0008
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Journal of Intercultural Management
nr 6,
strony 5 - 18,
ISSN: 2080-0150 - Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2014
- Opis bibliograficzny:
- Daszkiewicz N., Wach k.: Motives for Going International and Entry Modes of Family Firms in Poland// Journal of Intercultural Management. -Vol. 6., nr. 2 (2014), s.5-18
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.2478/joim-2014-0008
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 121 razy