Nadzieja na sukces jako atrybut przedsiębiorcy - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Nadzieja na sukces jako atrybut przedsiębiorcy

Abstrakt

Artykuł dotyczy nadziei na sukces rozumianej jako konstrukt poznawczy, który jest źródłem motywacji do działania i przezwyciężania napotykanych przeszkód dzięki przekonaniu o silnej woli oraz możliwości wykorzystania własnych kompetencji. Analiza wpływu nadziei na sukces na sposób percepcji i działania człowieka pozwoliła postawić tezę o znaczeniu, jakie odgrywa ona przy podejmowaniu decyzji i działań przedsiębiorczych. Założenie to zostało potwierdzone poprzez konfrontację istoty nadziei na sukces i cech przedsiębiorczych oraz w oparciu o opinie przedsiębiorców, których wypowiedzi zna-lazły się w trzech raportach przygotowanych przez Komisję Europejską z okazji Tygodni Przedsiębiorczości w latach 2009, 2010 i 2011.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Zarządzanie i Finanse nr 11, strony 129 - 138,
ISSN: 2084-5189
Język:
polski
Rok wydania:
2013
Opis bibliograficzny:
Krawczyk-Bryłka B.: Nadzieja na sukces jako atrybut przedsiębiorcy// Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. -Vol. 11., nr. 4 cz. 1 (2013), s.129-138
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 102 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi