Abstrakt
Artykuł omawia zagadnienia związane z obowiązkami przedsiębiorcy polskiego dotyczącymi takich zachowań, aby nie naruszały interesów i praw konsumentów. Pokazano w nim również ''słabsze'' fragmenty rozwiązań prawnych w tym zakresie.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- Edukacja menedżerska a społeczne i prawne otoczenie biznesu. strony 139 - 146
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2002
- Opis bibliograficzny:
- Grzegorzewska-Mischka E.: Obowiązki przedsiębiorcy w świetle ochrony interesów konsumentów w Polsce.// Edukacja menedżerska a społeczne i prawne otoczenie biznesu./ ed. E.Grzegorzewska - Mischka. Gdańsk: P. Gdań., 2002, s.139-146
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 49 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Produkcja i sprzedaż trolejbusów Solaris Trollino w latach 2011-2014
- M. Połom,
- B. Turżański,
- M. Bartłomiejczyk
2015