Obowiązki przedsiębiorcy w świetle ochrony interesów konsumentów w Polsce. - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Obowiązki przedsiębiorcy w świetle ochrony interesów konsumentów w Polsce.

Abstrakt

Artykuł omawia zagadnienia związane z obowiązkami przedsiębiorcy polskiego dotyczącymi takich zachowań, aby nie naruszały interesów i praw konsumentów. Pokazano w nim również ''słabsze'' fragmenty rozwiązań prawnych w tym zakresie.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
Edukacja menedżerska a społeczne i prawne otoczenie biznesu. strony 139 - 146
Język:
polski
Rok wydania:
2002
Opis bibliograficzny:
Grzegorzewska-Mischka E.: Obowiązki przedsiębiorcy w świetle ochrony interesów konsumentów w Polsce.// Edukacja menedżerska a społeczne i prawne otoczenie biznesu./ ed. E.Grzegorzewska - Mischka. Gdańsk: P. Gdań., 2002, s.139-146
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 30 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi