Abstrakt
Wraz ze stale rosnącą popularnością badań nad przedsiębiorczością rośnie też zainteresowanie i skala wykorzystywania danych pochodzących z raportów Global Entrepreneurship Monitor. W niniejszym artykule wykorzystano te dane do nakreślenia ogólnego obrazu przedsiębiorczości w Polsce, a w końcowej części przybliżono pewne problemy wynikające z metodyki prowadzenia tych badań. Ta krytyczna analiza ma na celu przyczynienie się do bardziej świadomego korzystania ze zgromadzonych danych GEM tak, by nie dochodziło do ich błędnej interpretacji lub nadinterpretacji pojawiających się przy ich wykorzystywaniu.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Ekonomiczne Problemy Usług
strony 224 - 232,
ISSN: 1640-6818 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2015
- Opis bibliograficzny:
- Zięba K.: Obraz przedsiębiorczości w Polsce w badaniach GEM// Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego Ekonomiczne Problemy Usług. -., nr. 116 (2015), s.224-232
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 115 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Social Entrepreneurship through Cooperatives: Founder Insights
- B. Huybrechts,
- T. Nelson,
- D. Nelson
- + 8 autorów
ANALYZING TITLES OF ECONOMY NEWS TO UNDERSTAND IMPACT OF COVID-19 ON ECONOMICAL SITUATION
- O. Aydin,
- C. Altunbas,
- E. Hayat