Podejście środowiskowe w dydaktyce projektowania Sustainable approach in teaching of design - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Podejście środowiskowe w dydaktyce projektowania Sustainable approach in teaching of design

Abstrakt

The aim of the paper is to assess the inclusion of academic teaching design to the process of sustainable development and proposals for an integrated approach in training architects. The article presents an original interpretation of environmental design in the field of architecture and urban planning. The significance of the environmental perspective is presented in the context of growing spatial and social fragmentation. The essay includes issues related to environmental design teaching. The solutions are presented on the examples of architectural and rural design programmes co-realized by the author.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
Problemy projektowania środowiskowego./The Problems of Sustainable Design strony 91 - 104
Język:
angielski
Rok wydania:
2018
Opis bibliograficzny:
Górka A.: Podejście środowiskowe w dydaktyce projektowania Sustainable approach in teaching of design// Problemy projektowania środowiskowego./The Problems of Sustainable Design/ ed. Robert Idem, Anna Górka Gdańsk: , 2018, s.91-104
Źródła finansowania:
  • Działalność statutowa/subwencja
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 131 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi