Abstrakt
W artykule podjęto tematykę związaną z brakiem poprawaności językowej, w szczególności w pracach naukowych różnego typu, jak również w materiałach reklamowych etc. Publikacja zachęca do stosowania polskiego nazewnictwa i unikania, w miarę możliwości, zawodowego żargonu lub wtrącania makaronizmów.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Analityka: Nauka i Praktyka
strony 43 - 44,
ISSN: 1509-4650 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2007
- Opis bibliograficzny:
- Trybulska E., Namieśnik J.: Terminologia - pięta achillesowa analityków// Analityka : nauka i praktyka. -., nr. nr 4 (2007), s.43-44
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 206 razy