The Digital Research Revolution - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

The Digital Research Revolution

Abstrakt

Marketing research has been through a significant evolution in the digital age. The evolution of technology has had a cross-cutting impact on the discipline. In light of this, a perspective is presented on how this impact has been reflected in marketing research. A review of traditional techniques is provided, followed by a description of the reconceptualization of traditional methods resulting from the application of new technologies. This is followed by a presentation of new methods that have emerged as a result of technological advances and because there is a new context in which they need to be studied. Finally, the implications for analyzing data resulting from new algorithms and technologies are also discussed.

Cytowania

  • 0

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku w języku o zasięgu międzynarodowym
Język:
angielski
Rok wydania:
2024
Opis bibliograficzny:
Trzaskowska A., Pires P. B., Santos J. D.: The Digital Research Revolution// Digital Marketing/ Boca Raton: , 2024,
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.1201/9781003384960-6
Źródła finansowania:
  • Publikacja bezkosztowa
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 8 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi