Abstrakt
Referat stanowi przegląd aktualnie stosowanych technik uzyskania wrażenia trójwymiarowości. Przedstawia wpierw podstawy stereopsji, czyli widzenia przestrzennego. Następnie omawia kolejne metody wizualizacji 3D: stereoskopię (dość szczegółowo), holografię i obrazowanie wolumetryczne.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- Wytwarzanie gier komputerowych. - Tom 3 strony 105 - 115
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2013
- Opis bibliograficzny:
- Lebiedź J.: Wizualizacja trójwymiarowa// Wytwarzanie gier komputerowych. - Tom 3 / ed. Tomasz Boiński, Jacek Lebiedź, Michał Wójcik Gdańsk: Politechnika Gdańska, Wydział ETI, 2013, s.105-115
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 169 razy