Wpływ struktury przestrzennej układu zasilania na energochłonność trakcji miejskiej – pomiary rekuperacji - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Wpływ struktury przestrzennej układu zasilania na energochłonność trakcji miejskiej – pomiary rekuperacji

Abstrakt

W artykule [3] przedstawiono analizę teoretyczną wpływu struktury przestrzennej układu zasilania na efektywność hamowania odzyskowego oraz wielkość strat przesyłowych. Przedmiotem niniejszej publikacji jest prezentacja wyników badań pomiarowych nad znaczeniem kształtu układu zasilania na wielkość stopnia wykorzystania rekuperacji. Powszechnie niedoceniany jest wpływ struktury układu zasilania na możliwość zwiększenia stopnia wykorzystania rekuperacji w pojazdach. W wielu przypadkach nawet nieznaczne modyfikacje układu zasilania – jak zmiana sekcjonowania lub dwustronne zasilanie – umożliwiają znaczne zwiększenie odzysku energii. Przedstawiona analiza została wykonana w oparciu o pomiary przeprowadzone w sieci Przedsiębiorstwa Komunikacji Trolejbusowej w Gdyni.

Autorzy (2)

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Technika Transportu Szynowego strony 53 - 56,
ISSN: 1232-3829
Język:
polski
Rok wydania:
2015
Opis bibliograficzny:
Bartłomiejczyk M., Połom M.: Wpływ struktury przestrzennej układu zasilania na energochłonność trakcji miejskiej – pomiary rekuperacji// TTS Technika Transportu Szynowego. -., nr. 3 (2015), s.53-56
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 95 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi