Wpływ zmian w strukturze sieci ulicznej miasta na efektywność funkcjonowania transportu na przykładzie planowanej obwodnicy Olsztyna
Abstrakt
W referacie przedstawiono wyniki analiz, które przeprowadzono w celu określenia związków pomiędzy zmianami struktury sieci ulicznej a jej sprawnością i efektywnością zastosowanych rozwiązań. W symulacjach przeprowadzonych w ramach niniejszej pracy, uwzględniono jeden ze sposobów przekształcania sieci, jakim jest jej rozbudowa w celu wyprowadzenia ruchu tranzytowego poza obszary śródmiejskie miast na przykładzie planowanej Obwodnicy Olsztyna.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- Wspomaganie Decyzji w Projektowaniu i Zarządzaniu Transportem : VI konferencja naukowo-techniczna z cyklu ''Problemy komunikacyjne miast w warunkach zatłoczenia motoryzacyjnego'', Poznań, 23-25 maja 2007 r. strony 145 - 153
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2007
- Opis bibliograficzny:
- Oskarbski J.: Wpływ zmian w strukturze sieci ulicznej miasta na efektywność funkcjonowania transportu na przykładzie planowanej obwodnicy Olsztyna// Wspomaganie Decyzji w Projektowaniu i Zarządzaniu Transportem : VI konferencja naukowo-techniczna z cyklu ''Problemy komunikacyjne miast w warunkach zatłoczenia motoryzacyjnego'', Poznań, 23-25 maja 2007 r./ Poznań: SITK/Oddział w Poznaniu, 2007, s.145-153
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 35 razy