Współczesne obiekty handlowe w przestrzeni miast polskich - diagnoza zjawiska - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Współczesne obiekty handlowe w przestrzeni miast polskich - diagnoza zjawiska

Abstrakt

Artykuł opisuje i analizuje rozwój obiektów handlowych w Polsce, definiuje podstawowe pojęcia związane z centrami handlowymi oraz przedstawia uwarunkowania prawne ich dalszego rozwoju przestrzennego.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Komercjalizacja przestrzeni - charakterystyka zjawiska strony 267 - 280
Język:
polski
Rok wydania:
2008
Opis bibliograficzny:
Ledwoń S.: Współczesne obiekty handlowe w przestrzeni miast polskich - diagnoza zjawiska// Komercjalizacja przestrzeni - charakterystyka zjawiska/ ed. pod red. P. Lorensa, E. Ratajczyk-Piątkowskiej. Warszawa: Urbanista, 2008, s.267-280
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 92 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi