Abstrakt
Artykuł opisuje i analizuje rozwój obiektów handlowych w Polsce, definiuje podstawowe pojęcia związane z centrami handlowymi oraz przedstawia uwarunkowania prawne ich dalszego rozwoju przestrzennego.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Komercjalizacja przestrzeni - charakterystyka zjawiska strony 267 - 280
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2008
- Opis bibliograficzny:
- Ledwoń S.: Współczesne obiekty handlowe w przestrzeni miast polskich - diagnoza zjawiska// Komercjalizacja przestrzeni - charakterystyka zjawiska/ ed. pod red. P. Lorensa, E. Ratajczyk-Piątkowskiej. Warszawa: Urbanista, 2008, s.267-280
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 89 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Uzdatnianie gruntów pod budowę lekkich obiektów o dużych obiektach.
- M. Wojnarowicz,
- U. Tomczak,
- E. Dembicki
2003