Wykorzystanie metafor w identyfikacji i kształtowaniu postaw przedsiębiorczych - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Wykorzystanie metafor w identyfikacji i kształtowaniu postaw przedsiębiorczych

Abstrakt

Edukacja przedsiębiorcza odgrywa coraz większą rolę w promowaniu i kształtowaniu zachowań oraz kompetencji przedsiębiorczych młodego pokolenia. W tym kontekście szczególnie podkreśla się znaczenie wykorzystywania nowych, interaktywnych metod i form kształcenia, niezwykle istotnych dla jednego z aspektów edukacji przedsiębiorczej, jakim jest kształcenie kreatywności i proaktywności. Zastosowanie metafor spełnia wymagania stawiane takim metodom, a jednocześnie jest narzędziem umożliwiającym badanie postaw wobec przedsiębiorczości. Dlatego możliwości wykorzystywania ich w edukacji przedsiębiorczej są warte rozpowszechniania.

Cytowania

  • 1

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Cytuj jako

Pełna treść

pobierz publikację
pobrano 208 razy
Wersja publikacji
Accepted albo Published Version
Licencja
Copyright (Authors, e-mentor)

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
e-mentor strony 42 - 47,
ISSN: 1731-6758
Język:
polski
Rok wydania:
2017
Opis bibliograficzny:
Krawczyk-Bryłka B., Stankiewicz K.: Wykorzystanie metafor w identyfikacji i kształtowaniu postaw przedsiębiorczych// e-mentor. -., nr. 1(68) (2017), s.42-47
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.15219/em68.1279
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 171 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi